آستان علوی مراسم افطاری دسته‌جمعی برای سالمندان نجف اشرف برگزار کرد

واحد پذیرش خادمان افتخاری آستان مقدس علوی با راهنمایی تولیت این آستان و هماهنگی با کمیته برگزاری مناسبت‌ها و مراسم و بخش‌های میزبانی از زائرین، روابط عمومی و امور مذهبی آستان ضیافت افطار دسته‌جمعی در آسایشگاه سالمندان شهر نجف اشرف برگزار کرد. این ضیافت به عنوان بخشی از برنامه ماه مبارک رمضان آستان علوی و به منظور حمايت از اقشار مختلف جامعه، از جمله حمایت اخلاقی و مادی از سالمندان برگزار شد.

 

بازدید از خانه سالمندان

 

«یوسف موسوی»، معاونت امور مذهبی آستان مقدس علوی گفت: «آستان مقدس علوی همواره به تمامی ابعاد زندگی انسان توجه داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به ابتکارعمل بازدید از خانه سالمندان به منظور جویا شدن وضعیت و بررسی شرایط و نیازهای آنان، علاوه بر برگزاری سخنرانی دینی درباره سرمایه‌گذاری ماه مبارک رمضان در راه اطاعت خداوند اشاره کرد.»

 

مهمانی افطار گروهی

 

«احمد زرکانی»، مسئول بخش پذیرش خادمان افتخاری آستان مقدس علوی نیز به نوبه خود توضیح داد: «مهمانی افطاری که در آسایشگاه سالمندان برگزار شد، از برکات امیرالمؤمنین‌علیه‌السلام است. در این مراسم ملزومات غیرنقدی نیز بین نیازمندان توزیع شد.»

 

برنامه‌های متعدد بشردوستانه

 

زرکانی در ادامه خاطرنشان کرد: «این طرح برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود. البته آستان علوی ابتکار عمل‌های دیگری نیز در ماه مبارک رمضان دارد که شامل برگزاری مهمانی افطار برای ایتام و ارائه اقلام غیرنقدی به آنهاست. این برنامه‌ها در چارچوب حمایت‌های بشردوستانه از جمله برنامه‌هایی است که توسط آستان مقدس علوی برگزار می‌شود.

 

مراقبت مستمر از والدین

 

«محمد جلیل»، پژوهشگر اجتماعی آسایشگاه سالمندان نجف نیز به نوبه خود از ابتکار عمل‌های مستمر و پدرانه تولیت آستان مقدس علوی در حمایت از آسایشگاه‌های سالمندان، رفع نیازهای آن‌ها و ایجاد شادی و نشاط در آن‌ها طی ماه مبارک رمضان تشکر و قدردانی کرد.

 

مطالب مرتبط
ثبت نظر